عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسم سریال جدید مهران مدیری با همکاری پیمان قاسم خانی

عکس مهران مدیری مجری دورهمی

اسم سریال جدید مهران مدیری با همکاری پیمان قاسم خانی

مجموعه‌ جدیدی که بر اساس شنیده ها قرار است توسط مهران مدیری ساخته شود، شب های برره ۲ است.

گفتنی است در مورد ساخت این سریال جدید مهران مدیری باید بدانید که در حال حاضر همه چیز در مرحله طرح است و این بر عهده نویسندگان است که پس از ارایه طرح اولیه آن، در چه  بازه زمانی می توانند فیلنامه اولیه پروژه را به گونه ای آماده کنند که بشود روی تولید برنامه‌ریزی کرد. دکتر کرمی هم که پیشتر به عنوان مدیر شبکه نسیم مشغول به فعالیت بوده است، قرار است حامی مهران مدیری در عملی کردن این سریال باشد. ایشان در تهیه برنامه دورهمی و خندوانه به عنوان حامی این برنامه ها نقش مهی داشته است.

سریال جدید مهران مدیری

همانطور که برای ساخت هر سریالی می بایست یک اسپانسر فعالیت داشته باشد، برای ساخت سریال جدید مهران مدیری با نام برره ۲، شرکت های اول مارکت و اول سازان اعلام آمادگی کرده اند. این سریال قرار است یک مجموعه نود شبی باشد.


انتقاد مهران مدیری از وضعیت کمک رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه و سرپل ذهاب

مهران مدیری در طی ساخت برنامه دورهمی انتقادات بسیاری بر مسئولین، هنرمندان در خصوص کمک کردن به مردم زلزله زده استان کرمانشاه وارد کرد. از هنرمندان به دلیل خودنمایی ها انتقاد کرد و عدم نیاز به حضور برخی آنها و از مسئولین هم به جهت سهل انگاری در کمک رسانی و به اصطلاح به بی خیالی آنها انتقاد کرد و این اقدام او با استقبال عموم مواجه شد.

همبازی شدن مهران مدیری با الناز شاکردوست

درباره این خبر، اصغر نعیمی نویسنده و کارگردان سینما توضیحاتی داده است. او در مورد ساخت سریالی با عنوان “وطن من” و همکاری با “محمدرضا ورزی” عنوان کرد: من تعجب می‌کنم که اصلاً این خبر از کجا در رسانه‌ها انتشار یافته است. او به طور کلی در مورد ساخت این سریال، اظهار بی اطلاعی کرد.

اصغر نعیمی در خصوص حضور بازیگرانی چون مهران مدیری و الناز شاکردوست در ساخت این سریال اشاره کرد: در باره سریال “وطن من” اتفاق جالب‌تر از انتشار خبر ساخت آن، این است که شایعاتی در مورد حضور بازیگرانی همچون “مهران مدیری”، الناز شاکردوست”، “ترلان پروانه” و “سروش منتشر شده است.. در حالی که او گفت بعید می دانم که چنین بازیگرانی را با توجه به هزینه‌های پرداختی به آنها، بشود در یک سریال دور هم جمع کرد.

به طور کلی اصغر نعیمی ساخت سریالی با این نام توسط خودش را به طور کلی تکذیب کرد.

خبرساز شدن بادیگارهای مهران مدیری

در زمان اکران فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر در مشهد و در زمان برگزاری جشن حافظ امسال، این که بادیگارهایی همراه مهران مدیری بودند و او را مورد حفاظت قرار می دادند، سوژه مردم و رسانه ها شد، هر چند او در برنامه دورهمی داشتن بادیگارد را به طور کلی تکذیب کرد.

اسم سریال جدید مهران مدیری با همکاری پیمان قاسم خانی