آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رنگ مدل لباس در سال ۹۷ | رنگ مد در سال ۲۰۱۸ چیست

رنگ مدل لباس در سال ۹۷ | رنگ مد در سال ۲۰۱۸ چیست

رنگ سال ,رنگ سال 2018 ,رنگ سال 97

چگونگی انتخاب رنگ سال

هر سال بسیاری از مردم در سراسر دنیا لباس ها و وسایل خود را به رنگ سال ست می کنند که شاید شما فکر کنید که مد شدن یک رنگ در هر سال یک اتفاق یا حاصل یک سلیقه عمومی باشد اما باید بدانید که انتخاب رنگ سال برای خود پیچیدگی هایی دارد که هر ساله توسط شرکت پنتون این رنگ انتخاب می شود.

 

رنگ سال ۲۰۱۸ چیست

هنوز به صورت رسمی رنگ سال ۲۰۱۸ انتخاب نشده است و این رنگ در اواخر سال ۲۰۱۷ انتخاب خواهد شد اما شنیده ها حاکی از آن است که شرکت پنتون رنگ امسال را ترکیب دورنگ آبی و صورتی در نظر گرفته است که هر دو نشان از متانت و آرامش می باشند.


شرکت پنتون

شرکت پنتون یا پانتون به معنی همه رنگ ها شرکتی واقع در شهر کارلستات نیو جرسی می باشد. این شرکت به خاطر تعیین غیر رسمی رنگ هر سال شهرت جهانی پیدا کرده است. پنتون از سال ۲۰۰۰ تا کنون شروع به تعییر رنگ خاصی به عنوان رنگ سال کرده است. این شرکت همه ساله با همایشی رنگ سال را انتخاب می کند که به سرعت این رنگ مورد توجه طراحان و صاحبان صنایع پوشاک و مد قرار می گیرد.

رنگ سال ,رنگ سال چیه ,رنگ امسال


رنگ سال ۲۰۱۷ چه بود

در سال ۲۰۱۷ شرکت پنتون رنگ سال را رنگ سبزی که ته مایه زرد داشته انتخاب کرد. این رنگ تداعی کننده روز اول بهار و طبیعت زنده است. مدیر اجرایی موسسه پنتون در این رابطه می گوید که رنگ سبز ترکیب شده با زرد ما را به یاد طبیعت می اندازد و احاطه شدن با حس خوب و تازگی به سبک زندگی طبیعت هیجان و احساس خوش سرزندگی را منتقل می سازد. همچنین در سال ۲۱۰۷ رنگ سال توسط شرکت بنجامین بنفش شاه پسند معرفی شد.

رنگ سال ,رنگ سال چیه ,رنگ امسال


رنگ سال ۹۷ چیست

همانطور که می دانید در حال حاضر موسسه یا سازمان مشخصی در ایران برای تعیین رنگ سال شمسی وجود ندارد. به همین دلیل همواره رنگ سال میلادی به عنوان رنگ سال شمسی انتخاب میشود. بنابراین تا مشخص شدن رنگ سال ۲۰۱۸ ، باید صبر کرد تا این رنگ به عنوان رنگ سال ۹۷ مشخص شود.

رنگ سال ,رنگ سال چیه ,رنگ امسال


رنگ سال در طول سال های گذشته

همانطور که می دانید از سال ۲۰۰۰ برای هر سال یک رنگ انتخاب شده است. به طور مثال برای سال ۲۰۱۵ رنگ عنابی ( شرابی خاکی ) و سال ۲۰۱۶ دو رنگ صورتی ملایم و رز بنفش و همچنین سال ۲۰۱۷ رنگ سبز با ته مایه زرد انتخاب شد. در تصاویر پایین می توانید رنگ سال در سال های گذشته را مشاهده کنید.

رنگ سال , رنگ سال چیه , رنگ امسال

رنگ سال در طول سال های قبل

رنگ سال , رنگ سال چیه , رنگ امسالرنگ سال رنگ سال , رنگ سال چیه , رنگ امسال

رنگ سال چه رنگیه ,رنگ سال 97 ,رنگ سال 2018

رنگ مدل لباس در سال ۹۷ | رنگ مد در سال ۲۰۱۸ چیست